De laatste dagen...

14 januari 2010 - Melbourne, Australië

Na een overgetelijke oudejaarsavond in Sydney met het schitterende vuurwerk en leuke landgenoten :-) trokken we terug richting Port Macquarie want van daaruit vertrokken we naar een paardenfarm voor 6 dagen. Het deed deugd eens op het platte land te zijn en er eens andere dingen te doen dan aan de kust. Zo gingen we elke dag wandelen met de paarden, leerden we met de lasso gooien, dreven we koeien, en zoveel meer. Het was een zeer leuke, en opnieuw onvergetelijk ervaring!

Na de zogenaamde 'cowboycursus' keerden we nog voor een allerlaatste nachtje terug naar Ozzie Pozzie in Port Macquarie, waar we afscheid moesten nemen van onze vrienden daar. We namen de bus naar Sydney, bleven ook daar nog een dagje en namen maandag dan het vliegtuig naar Melbourne! Daar kwamen onze franse vrienden, Mat en Emelie, ons halen op de luchthaven en verkenden we samen de stad. 's Avonds nog trokken we verder om de volgende dag aan de gekende 'Great Ocean Road' te beginnen!

We zijn nu al zo'n vier dagen met ons vieren onderweg en hebben opnieuw prachtige stukjes natuur gezien! Morgen verlaten we Mat en Emelie terug en nemen we de bus naar Adelaide om van daaruit met een gehuurde 'van' terug te keren naar Melbourne, om zo in alle schoonheid ons Australisch avontuur af te sluiten en nog enkele dagen van (shoppingsparadijs) Singapore te genieten! :-)